1- ورود به عرصه نوین تجارت و تجارت الکترونیک از ساده ترین ، سریع ترین و ارزان ترین راه
2- ارائه محصولات بدون محدودیت مکانی و زمانی
3- ابزار تبلیغاتی مناسب و نوین در جهت جذب مشتری بیشتر
4- اولین قدم در زمینه مشتری مداری با استفاده از تکنولوژی نوین
5- تحت پوشش قرار دادن انبوه مخاطبان جوان از طریق آخرین فن آوری روز
6- ایجاد کانال درآمد زایی جدید ویژه فروشندگان
7- ارائه محصولات به شیوه نوین و ارائه بسیاری از محصولات جانبی به صورت مجازی
8- اعمال شیوه های جدید بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت
9- امکان برقراری ارتباط مستقیم با کلیه خریداران از طریق اینترنت
10- برخورداری از یک فروشگاه الکترونیکی مجازی ، پویا و هوشمند
11- زمینه سازی مفاهیم شهر الکترونیکی و دنیای مجازی
12- امکان فروش کالا بر روی اینترنت بدون نگرانی چگونگی دریافت وجوه